Login - Register
StandingsRecent MatchesAward HoldersCompare PilotsWar Journal
Diablo vs. Jediluke
L16
F13 - S14 - F14 - S15 - L15 - E16 - M16 - L16 - E17 - M17 - L17 - Early 2018 - Lifetime

Closest Match
Home D1 Flea x2 Home
2016-9-27
# 1Jediluke22 20RETHINK# 3
"When I force feed you a smart down the throat I expect you to eat it and die. Get it right next time. at 10-8 in demo"

Demo link
"Great game sir.. "


Statistics
WinsPctKillsAvg/20Cur StreakBest StreakBest Game
Diablo12%38210-120 - 10 in D1 FLEA X2
Jediluke3797%7762043320 - 3 in D1 Audacity x2
Last 5 Last 10 Last 20
WinsKillsAvg/20 WinsKillsAvg/20 WinsKillsAvg/20
Diablo 15912 19710 11829
Jediluke 49520 919520 1939620
Games Played
D1D2D3Most Played Level (Times)
Diablo121--D1 Flea x2 (9)
Jediluke4261-D1 Logic (54)
vs.38--D1 Flea x2 (6)

Record By Level

Played a total of 23 levels.

DiabloJediluke
D1 Flea x21
5
D1 Logic x20
5
D1 Athena0
3
D1 Mindtrix0
2
D1 Crimson x20
2
D1 Mindtrix x20
2
D1 Wrath x40
2
D1 Viral 3 x20
1
D1 flea x40
1
D1 Logic0
1
D1 Vamped0
1
D1 Savage0
1
D1 Wrath x20
1
D1 Athena mcap 60
1
D1 Audacity0
1
D1 Ascend x20
1
D1 Athena x20
1
D1 Logix x20
1
D1 Nocturnal x30
1
D1 Audacity x20
1
D1 Logic x40
1
D1 Fuzed x30
1
D1 Mindtrix x30
1

Margins Over Time

Over 94 days.



Match History
Home D1 Mindtrix Home
2016-12-20
# 2Jediluke20 10RETHINK# 3
"I knew 20-1 couldn't have been your best effort. Happy to give you a fresh chance but let's not do that too often. k?" "Dunno man. gg. thanks for letting me try "
Home D1 Wrath x4 Home
2016-12-20
# 2Jediluke20 5RETHINK# 3
"smarts = you don't know how to dodge nor shoot them thus you LOSE. GG" "NO SMARTS = YOU LOSE. GG"
Home D1 Flea x2 Home
2016-12-20
# 2Jediluke20 11RETHINK# 3
";)"

Demo link
"Nice Revenge match"
Home D1 Logic x2 Home
2016-12-20
# 3Jediluke20 8RETHINK# 2
"https://www.amazon.com/Ethernet-Network-Adapter-Macbook-Chromebook/dp/B00MYT481C/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1482243199&sr=8-7&keywords=usb+ethernet+adapter" "your such a shit talking asshat.. only reason i won was because i lag? but then u beat me when i lag in logic.. wtf is that. SKILL VS SKILL> STFU and man up to ur 20-10 SKILL born loss. just like i do when u beat me 20 to 8! GG "
Comments
Home D1 FLEA X2 Home
2016-12-20
# 3RETHINK20 10Jediluke# 2
5 suicides
"Thats not true.. Mouse and keys.. i always on wireless.. "

Demo link
"You played very well. I never adjusted and put up a real stinker. Grab the $9 usb ethernet adapter and we'll vendetta in your home."
Home D1 Logix x2 Home
2016-12-19
# 2Jediluke20 8RETHINK# 8
"gg" "where's the kaboom? "
Comments
Home D1 Athena x2 Home
2016-12-19
# 2Jediluke20 6RETHINK# 8
":) gg" "Esecially twice. GG"
Home D1 Mindtrix x2 Home
2016-12-19
# 2Jediluke20 9RETHINK# 8
"lol, u did well in your level of choice....i plan on holding u to 6 or less in the next one ;)" ":/ i should not have agreed to play "
Home D1 Ascend x2 Home
2016-12-5
# 2Jediluke20 8RETHINK# 7
"gg" "thanks for trying to shake the rust.. gg again."
Home D1 Nocturnal x3 Home
2016-12-5
# 2Jediluke20 7RETHINK# 7
"gg" "new gained respect.. they gotta check themselves. gg "
Home D1 Audacity x2 Home
2016-12-5
# 2Jediluke20 3RETHINK# 7
"yeah, it felt mean" "Holy Descent Gods.."
Home D1 Flea x2 Home
2016-12-4
# 2Jediluke20 7RETHINK# 7
"i feel like i'm on a down swing at the moment, so i think u might just be rusty" "Good game dude.. i think u got better, or im just rusty.. but gg"
Home D1 Logic x2 Home
2016-12-4
# 2Jediluke20 8RETHINK# 7
"gg" "Fast as shit!!"
Home D1 Flea x2 Home
2016-10-6
# 1Jediluke20 11RETHINK# 4
"now THIS became a really BAD connection!! much worse than game 2 in the morfod world series"

Demo link
"GG"
Home D1 Wrath x4 Home
2016-10-6
# 1Jediluke20 12RETHINK# 4
"lol that was not negotiated ahead of time." "Home sweet Home.. Rematch in my home!"
Home D1 Fuzed x3 Home
2016-10-2
# 1Jediluke20 10RETHINK# 7
1 suicide
"eres mi puta!" "ja ja ja! no comprenda"
Home D1 Audacity Home
2016-10-1
# 1Jediluke20 15RETHINK# 6
"u did ok." "You are the greatest pilot I have ever seen or heard about in the history of Descent. You have forgotten more skills and tricks in Descent than Birdseye could ever hope to comprehend. Your vulcan is far superior to Cyrus. Your class outclasses Mark392. Even your spanish is better than mine. I bow before the incredible awesomeness that is you! Great Game Sir Jedi! It was an absolute honor."
Comments
Home D1 Logic x4 Home
2016-10-1
# 1Jediluke20 5RETHINK# 5
"pooped" "POOP.."
Home D1 Mindtrix x3 Home
2016-10-1
# 1Jediluke20 8RETHINK# 5
"again it was tied early on like 5-5" "I forgot to use the secondary weapons until around you 18th point. haha oops"
Home D1 Logic x2 Home
2016-10-1
# 1Jediluke20 5RETHINK# 5
"i know what happened....it's commonly referred to as "BITCH SLAPPED!"" "we were even.. then u took off, then i went negative.. wtf happened? lol"
Home D1 Athena mcap 6 Home
2016-9-28
# 1Jediluke20 8RETHINK# 3
"He literally challenged my Descent manhood with his remarks and stipulation of mcap6 in order to beat me down in a game with few missiles. Well Tommy, didn't anyone ever tell ya it isn't wise to piss off a Jedi?" "gg next time ill do better"
Comments
Home D1 Flea x2 Home
2016-9-27
# 1Jediluke22 20RETHINK# 3
"When I force feed you a smart down the throat I expect you to eat it and die. Get it right next time. at 10-8 in demo"

Demo link
"Great game sir.. "
Home D1 Flea x4 Home
2016-9-25
# 1Jediluke20 8RETHINK# 2
4 suicides
"gg" "gg yo"
Home D1 Crimson x2 Home
2016-9-25
# 1Jediluke20 7RETHINK# 2
2 suicides
"GOLDS are the new LT of yesteryear ;)" "i dont think u should be allowed to play golds anymore.. u have broken the laws of gaming. gg"
Home D1 Athena Home
2016-9-25
# 1Jediluke20 5RETHINK# 2
2 suicides
"gg" "GG i had no chance"
Home D1 Vamped Home
2016-9-24
# 1Jediluke20 10RETHINK# 2
"i will have to start counting all the deaths you have via other weaps. such as quads, lvl 1s, fusion, spread, conc, BOMBS! all of those happened in THIS game " "u and cyrus cant get a kill without vulcan, u vulcan and smarts.. lol :)"
Home D1 Wrath x2 Home
2016-9-24
# 1Jediluke20 4RETHINK# 2
1 suicide
"gg" "that sucked.. i wont lie."
Home D1 Savage Home
2016-9-24
# 1Jediluke20 10RETHINK# 2
1 suicide
"glad to hear u think so little of me ;)" "u did better than i expected.. gg"
Home D1 Athena Home
2016-9-23
# 1Jediluke20 11RETHINK# 4
1 suicide
"it will happen....it always happens" "start sucking again.. this is too hard"
Home D1 Mindtrix Home
2016-9-23
# 1Jediluke20 5RETHINK# 4
"gG" "Gg"
Home D1 Mindtrix x2 Home
2016-9-23
# 1Jediluke20 14RETHINK# 4
"yup, it's certainly all luck." "Rename urself to SmartBlob.. all lucky smartblobs :)"
Home D1 Logic x2 Home
2016-9-22
# 1Jediluke20 13RETHINK# 6
2 suicides
"gg" "gg"
Home D1 crimson x2 Home
2016-9-22
# 1Jediluke20 11RETHINK# 6
"gg" "gg"
Home D1 Logic Home
2016-9-21
# 1Jediluke20 13RETHINK# 3
2 suicides
"I was feeling creative " "Nice man, you sneaked on me a couple times which wasn't expected. and that camp? who does that? lol gg"
Home D1 Logic x2 Home
2016-9-19
# 2Jediluke20 11RETHINK# 3
"GG" "GG "
Home D1 Viral 3 x2 Home
2016-9-19
# 2Jediluke20 13RETHINK# 3
"yeah...i'm not known for putting smarts in places where ppl run into them" "no more mercy gg tho u came back with those few luck smarts.. luck.. because i ran into them, u didnt know i was going to do that.. :)"
Comments
Home D1 Athena Home
2016-9-17
# 2Jediluke20 9RETHINK# 15
2 suicides
"actually, there was 1 suicide in our game and 6 in the cyrus game. 21-10 and 26-11...but yeah, u r right....he warmed u up for me." "You didnt do as well as cyrus, but gg "
Home D1 Flea x2 Home
2016-9-17
# 2Jediluke20 10RETHINK# 15
1 suicide
"of course you did...you're Rethink" "Nicely done.. still got doubles on u tho :)"